"אמריקן ביוטי" - ראיון עם מייקל סיזצ'


מתי התחלת לפתח את האופנוע?
סיזצ': 03.03.03, זהו תאריך תחילת הפיתוח הרשמי. הרעיון קיים אצלי בראש כבר שנים, אך בתאריך הזה התחלנו לעבוד עם קרן תקציב קטנה וצוות של אנשים. ששת החודשים הבאים היו ששת החודשים בהם "נולד" האופנוע. נעשתה רוב עבודת העיצוב, והוחלט על הכיוון ותצורת האופנוע עליו אנחנו הולכים.

רגע של התעלות במהלך הפרוייקט
סיזצ': רגעי השיא כל פעם מחדש הם הרגעים בהם אני רוכב על האופנוע. אבל רגע השיא של כל רגעי השיא הוא ללא שום שאלה הוא הרגע בו משקיעים החלו להשקיע בי, ברעיון שלי, בצוות שלי ובחלום שלי. החבר'ה האלה (המשקיעים) מסכנים המון והם שינו לי את החיים. אלה קבוצה מדהימה של אנשים שבזכותם נוכל בקרוב ללכת עם האופנוע אל הדילרים והקהל.

רגע של שפל במהלך הפרוייקט
סיזצ': יש המון רגעים של "שיט", אבל אין ממשל רגע של שפל שאני יכול להיזכר בו. אני לא יכול להצביע על נקודה מסויימת כנקודת שפל. אלו פשוט עוד בעיות שצריך לפתור כדי להגיע אל היעד הסופי.

מתי אתה צופה שהאופנוע הראשון ייוצר?
התכנון שלי הוא להגיע עם אופנוע כביש לדילרים ב- 2007. אך אופנועי רפליקה יהיו זמינים למכירה כבר ב- 2006. הם פשוט לא יהיו מורשים לנוע על הכביש.

אתה חושב שתוכל להתחרות במחירי האופנועים היפניים?
לא!

כמה שאלות אישיות?
או קיי

ממתי אתה בעסקי האופנועים?
סיזצ': אווו. אני כבר אופנוען דור רביעי. יש לי תמונות של סבתא שלי על אופנוע, ותמונות של ההורים שלי רוכבים על אופנועים שונים. סבא שלי היה בעלים של קבוצת מירוצים בדרום קליפורניה. אופנועים הם פשוטו כמשמעו בדמי.

איזה נסיון יש לך כמתחרה במירוצים?
למעשה התחלתי לרכב די מאוחר בחיי. בשנה השלישית שלי למירוצים כבר התחריתי בתחרויות ברמה הלאומית, והמוכרות גם על ידי ה- AMA. היום אני מבלה המון זמן במסלול כשאני מתאמן על טכניקה, כי עם הטכניקה באה גם המהירות. וכמובן, אני רוכב המון על האופנוע במהלך הפיתוח.

יש לך גיבור ספציפי?
סיזצ': יש לי כיום חברות נהדרת עם מספר רוכבים אמריקאיים שעזרו לי במהלך פיתוח האופנוע. אנשים כמו אדי לאוסון ופרדי ספנסר. היום גם מתחיל להתהדק הקשר שלי עם ווין רייני וקווין שוואנץ. הם כולם הגיבורים שלי. כמו כולם אני אוהב את רוסי. האמת היא שניסיתי לקרוא לבני השני ולנטינו, אך אשתי לא הרשתה שזה יקרה. ואתה יודע איך היא קראה לו? מקס. הגיבור הגדול שלי בכל אופן מאז ומעולם הוא ג'ון סארטיז. גם באופנועים וגם בעולם המכוניות.

רגע הרכיבה הטוב ביותר שלך.
סיזצ': לנצח את המירוץ הראשון שלי, שהיה גם המירוץ הראשון שלי.

רגע הרכיבה הגרוע ביותר שלך.
סיזצ': להתרסק קשה מאד עם האפריליה RSV250 החדש שלי במסלול ווילו ספרינגס, אל מול עיניו של חבר שלי, ג'יאקומו, שטס במיוחד מאיטליה כדי לעזור לי לכוונן את האופנוע. לא הרגשתי אף לא לרגע חיבור עם האופנוע, ובכל זאת דחפתי אותו הלאה, כך שהנפילה הזו היתה לגמרי באשמתי. 

 

   1  2  3  4

שליחת כתבה לחבר


by xol | רשת מתנות מקוריות | דומיין עברי | משחקים וקונסולות | לוח קטנועים ואופנועים